Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Bidiuk A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Bidiuk A. Competitiveness of higher education establishments in the learning services market [Електронний ресурс] / A. Bidiuk // Herald of Kyiv national university of trade and economics. - 2016. - № 6. - С. 116–123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_6_11 Підвищення вимог суспільства до якості освіти, зміна організаційних та економічних умов діяльності ВНЗ, входження в європейський простір вищої освіти і пов'язане з цим оновлення технологій і стандартів навчання сприяє загостренню конкурентної боротьби на ринку освітніх послуг і, як наслідок, спонукає ВНЗ до пошуку шляхів підвищення власної конкурентоспроможності. Мета статті - аналіз стану конкуренції на ринку освітніх послуг України та конкурентоспроможності ВНЗ. У дослідженні використано методи статистичного та порівняльного аналізу, дедукція, системний підхід тощо. Трансформація сучасної освіти виявляється в переосмисленні всіх аспектів освітньої діяльності. Конкурентоспроможність ВНЗ визначається конкурентоспроможністю його випускників, готовністю до безперервного інноваційного процесу, заснованого на використанні існуючих знань і генерації нових. Одним з важливих показників рівня конкурентоспроможності як системи національної освіти, так і ВНЗ стають міжнародні та національні рейтинги. Висновки: головним фактором конкурентоспроможності сучасної економіки є знання та інтелект. Нині сфера освіти розвивається надзвичайно динамічно, набуваючи нових рис, в умовах, коли підвищуються вимоги суспільства до якості освіти, безперервно оновлюються технології навчання, швидко змінюються економічні умови діяльності ВНЗ, вишам надано право на автономію, загострюється конкурентна боротьба на ринку освітніх послуг. Це обумовлює проблему пошуку нових джерел підвищення конкурентоспроможності ВНЗ. Формування конкурентоспроможності ВНЗ є багатоаспектним процесом, який охоплює всі функції, які виконує ВНЗ.
|
|
|